Myskväll

0kommentarer

I fredags var det myskväll i staun med Ida som gällde. Efter att ha blivit kvar på jobbet alldeles för länge lyckades jag och Ida hitta varandra på Stumholmen, det var lättare sagt än gjort. =)  Sen blev det lite shopping, sommarrea är bra när man är lite lagom pank. Fick sedan ett litet glädjeutbrott när det visade sej att jag minsann hade fått studiebidrag denna månaden oxå. Bara till att tacka och ta emot.
Sen blev det pizza på Sorrento. Jättegott tyckte både vi och fåglarna. Jag och Ida behövde denna kväll. Nångång ibland behöver vi gå igenom våra liv. Haha. =)  Detta var iaf en sån kväll. Det blev mycket prat om allt mellan himmel och jord. Och när man talar om trollen så står dom i kiosken, bara så ni vet.
Efter pizzan blev det avslutning med lite mysfika på Waneys. Han som jobbade där var en smula gay men men. =) 

Mycket trevlig kväll iaf.


Resten av helgen har varit lugn. Packat upp lite mer här hemma och fått lite mer ordning i mitt rum. Man hittar väldigt mycket spännande när man rensar bland sina saker. Jag har t.ex hittat min fingerfläta. Jag och Martina höll på med sånt konstant på mellanstadiet. Nu var den stor som en fotboll när man rullade ihop den så jag tänkte jag skulle mäta den för skojs skull innan jag slänger den.  105 METER!!!!  Vet ni hur lång fingerfläta det är?  Helt sjukt.  =)   Aja, nu vet jag det iaf så nu kan jag slänga den med gott samvete.





Imorgon är det jobbet igen!

/Susanne

Kommentera

Publiceras ej