Let the sun shine in...

2kommentarer

image4


3 år på OL-gymnasiet i Olofström går inte att beskriva. Det måste upplevas. =)
Vi har haft våra bra och våra mindra bra dagar men tack och lov är det dom bra som
överväger. Det är riktigt tomt här hemma nu utan Borgen och alla. Men jag lovar,
I´ll be back. =)

Ett 3 år långt träningsläger är över. En tid jag aldrig glömmer.  


Finns dock några saker jag inte kommer sakna särskilt mycket:
Oinbjudna vaktmästare
Genomgångar med mummel-Rolf
Han som bor (bodde) under mej
Möten i bunkern
Skolmaten
Kemilektioner med Folke...


Saker som jag däremot kommer sakna är bla:
MÄNNISKORNA!!, grannsamverkan
bussfärder, filmkvällar, SM-fest
korridorsmöten, tjejkvällar, KF
studiecirklar, OC-kvällar, sångstunder
MATLAG!, träningar, min lägenhet
balkongmöten, grillning, öl-ol
Jonatan (min gran alltså)  =)
alltid nån att prata med, nollning
glasskalas, Halen, lucia, Borgen så klart.
läger, jul-bord, äppelpajer, allt bus och NV3.

Skulle nog kunna fortsätta den listan hur länge som helst....=)

Här kommer lite bilder från mina underbara år i Olofström.


image69



mmmm  =)

2 kommentarer

Mohikanen

28 Jul 2007 22:57

Det är tur att jag är med på en bild i alla fall..

Suss

28 Jul 2007 23:06

Jag kan nog luska fram fler om det ska vara på det viset...=)

Kommentera

Publiceras ej