Sömnrestriktion

0kommentarer

Joråsåatt. Och bilen går bra?
Hade jag haft någon så hade jag kanske kunnat svara.
 
Jaha, klockan är 02:38 och här sitter jag. Gick och la mej 23.30 ungefär och det gick ju bra. Ungefär lika bra som det har gått ganska många nätter sen i höstas. Typ inte bra alls.
 
Har testat både det ena och det tredje för att få ett slut på det här men det går sådär. Inte äta mat för sent, vara ute om dagarna, inget kaffe efter lunch...ja ni vet. Tabletter utan recept och tabletter med recept.
Det hjälpte föga skulle man kunna säg.
 
Så nu är det nya bud; Sömnrestriktion. Det går väl i korta drag ut på att jag inte får ligga i sängen om jag inte sover. Så om jag inte somnar tillräckligt fort så är det bara till att upp och hoppa igen och göra något annat ett tag. Kul. Nej. Men det kanske funkar, vad vet jag. Det lär ju inte gå över på en vecka. Inte på två heller. Men på sikt, ja förhoppningsvis.
 
Så därför sitter jag här. Har redan försökt gå och lägga mej två gånger inatt. Om en stund kanske det är dags för försök nummer 3.
 
 Over and out.
 

Kommentera

Publiceras ej