Heja heja!!

1kommentarer

Jag tycker verkligen inte om bollsporter. Att spela dom alltså.
Men att titta på handboll, det kan vara det bästa som finns. Nej jag vet, det är inte Bengan Boys och gurkburkar längre men det är baske mej inte långt därifrån. Mina kvällar är räddade. I soffan sitter vi och gapar och skriker som idioter och inte förrän slutsignalen låter kan man börja andas normalt. Hur vore det om grabbarna kanske kunde ta och avgöra lite innan det är 2 sekunder kvar. Eller, fast nej, vad tråkigt det hade varit... och svensk handboll är svensk handboll, den ska ge magsår, ångestattacker och ett behov av valium.
Semifinal nästa. Nu kör vi!

1 kommentarer

mamma

26 Jan 2011 19:17

KOM HEM!!! Jag vill ha dig bredvid mig i soffan när vi skriker oss hesa!! Grannarna börjar undra vad jag håller på med, själv i min lägenhet och med den ljudnivån....

Kommentera

Publiceras ej