Faaantastiskt!!!

1kommentarer

Vissa helger går inte att beskriva med ord. Som den senaste...
När Ida, Lena och Susanne träffas så går det inte att ha tråkigt. Inte ens om vi försökte tror jag.

Till vardags är vi 3 ganska normala människor (kanske inte Lena...) men tillsammans så blir vi 12 år igen och tramsar som aldrig förr. Kanske tur att vi inte träffas så himla ofta.

Aja, trams var ordet den här helgen som spenderades i Linköping. I lördags blev det en sväng på stan först och det kanske vi aldrig skulle ha gjort. Det hela slutade med att vi köpte 4 klänningar för 199:-. 4 gräsliga klänningar ska tilläggas. Undra varför dom var på rea lixom....  Iaf, dom här klänningarna skulle bäras på kvällen, en i varje färg. Och så sant som det är sagt. Tant Indigo, Tant Skär och Tant Mint gjorde först ett enastående besök i bowlinghallen innan vi röjde loss på HG hela natten.


Av någon anledning köpte vi alltså dom här...




och så här blev det. Tant Indigo, Tant Skär och Tant Mint.




Det här är Leeena.
  


Ida kör dansernas dans...underbart.



Strike?!?



Ni är bäst!!!  Det enda som fattades den här helgen var den fjärde 12-åringen Karna som vi saknade multum!!!

Hoppas vi ses snart igen. Det hoppas nog ingen annan...

1 kommentarer

Lena

03 Jun 2010 14:03

Hahahaha nu förstår inte jag vad du menar... Jag är väl jättenormal? :)... I så fall så vill jag sova scheeed med dig.. :)... Åååh saknar er redan... Tycker om att känna mig som 12 igen... Dock så saknar jag inte den hemska klänningen ;)... Ååååh geee miiiig Rooooger!! Jag dööör snaaart..!!

Kommentera

Publiceras ej