Känner ni han Gunnar Svan?

0kommentarer

Fångarna på fortet. Äntligen tillbaka skulle jag vilja säg. Jag älskar detta program. Man får även lite nostalgi-vibbar när man sitter där och hejar på folk som kämpar bland spindlar och klätterväggar.
MEN. Nu kommer gnällspiken Susanne fram lite. Hur sjutton tänkte dom när dom valde att lägga hela serien på en vecka? 6 avsnitt, måndag till lördag och sen är det över. HALLÅ!! Fångarna på ortet ska gå en gång i veckan, lämpligen fredag eller lördag. Så man har någonting att se fram emot och så varar det längre. Men men, man kan inte få allt här i världen.

Idag var Lag Idol med där bland annat Kevin Borg ingick. Och jag vill verkligen inte vara taskig, jag tycker Kevin är supermysig och jag vet inte hur länge han har bott i Sverige. Men han gjorde min kväll med sin underbara kommentar:

"Jag visste att han hade åkt en del skidor. Men han är ju jättebra. Till och med världsmästare har jag fått höra. Jag trodde han hette Gunnar."

Hahaha. Underbart. Men Charlotte Kalla visste inte heller vem Gunde Svan var. Hon trodde att hans största merit var just som programledare för Fångarna på fortet. Så Kevin, du är förlåten.
Imorgon ska Lag Handboll vara med. Det ser vi fram emot.

Kommentera

Publiceras ej