Adjöss!!

3kommentarer

Spindlar precis överallt. På golvet, i taket, på väggarna, i dörröppningen hänger dom ner, i fönster, mellan fönster och bakom kopiatorn. Överallt.
Det är är lite mindre mysigt på jobbet just nu. Spindlarna har invaderat kontoret och detta till vår något måttliga förtjusning. Idag försökte även en spindel att våldsamt attackera Anette och flög på henne när hon öppnade fönstret. Hon gjorde det enda rätta och smällde såklart igen fönstret igen och vi hoppas att denna attack blev det sista vår åttafotade kamrat gjorde.
Imorgon kommer Anticimex. YES! Med högsta beredskap och bekämpning hoppas jag att dom kan ge Bengt, Dan, Sven, Kjell, Jan (ja, jag tycker att f.d. medarbetare på Södra var ett passande tema på spindel-namn) och alla andra en omgång. Adjöss!

3 kommentarer

Anonym

27 Aug 2010 22:04

Först tänkte jag; vilken tur att jag har semester och att du får vara i mitt rum.... sen tänkte jag en gång till, jag jagar ju faktiskt (eller nån annan får göra det) spindlar i lägenheten varje dag... Det värsta var när jag vaknade av att en kröp på kinden! Fast då var jag ensam, och jag vet fortfarande inte vad den lilla rackarn tog vägen:)

Emma

29 Aug 2010 10:27

Hej hopp! Kul att du ha hittat till min blogg oxå=) jag som aldrig skulle ha blogg ha nu skaffat en:P men roligt nu när jag är iväg! nu ska de bli ofta uppdatering! den första veckan va jag utan internet men nu finns här trådlöst bredband i huset=) undrar när man var utan internet så länge sist? Hihi ja djur kan verkligen störa, här jagar jag katter o hundar för fullt o möter 300vallande får på mina löparrundor;) ja jag trivs fint! o familjen är väldigt snälla, få följa med på mycket=) kontrollfreaket emma har dock fått släppa loss lite o de kan nog va bra;) märks att hon är spansk o har en annan kultur. Vad gör du nu i höst? Jobbar du kvar på kustbevakningen lr södra eller jag hänger inte riktigt med? Det bli inget plugg i höst eller hur ser planerna ut? Det är så kul med dej, du hittar alltid på nåt;) är glad att jag vågade åka iväg som aupair, känns som jag behövde nåt annat;)



Ha det fint så hörs vi! kram emma!

Jennie ♥

29 Aug 2010 10:38

hejhej :9

undrar om du vill ha en personligare bloggdesign? kram

Kommentera

Publiceras ej