Nobody puts baby in a corner

0kommentarer

Så tackade han för sej på denna jord. Allas våran Patrick Swayze avled natten till idag, 57 år gammal efter en lång kamp mot cancer. Han har förgyllt många av mina dagar med snygga dans-moves. Tack säger jag och vila i frid.
Hade jag inte haft så rysligt mycket att göra nu för tiden hade jag utan tvekan kikat på Dirty Dancing ikväll. Men det får vänta...




När jag ändå håller på med mina hyllningar till hjältar som gått ur tiden. Michael Jackson. Jag missade helt att nämna något om det här och självklart måste jag göra det, även om det gått nästan 2 månader sen pop-ikonen dog. Michael Jacksons musik har alltid strömmat lite då och då ut ur mina högtalare och kommer så att fortsätta göra. Så ett stort tack även här för att du förgyllt många dagar i mitt liv.

 

Kommentera

Publiceras ej