MISS

2kommentarer

Passade på att städa mitt rum lite idag. Då kan man hitta dom mest intressanta saker.
Idag hittade jag en 5 år gammal lapp. Lappen är skriven är 4 damer vid namn Martina, Ida, Sara och Susanne. Hade totalt glömt bort det där men oj vad jag skrattade gott för mej själv när jag lästa lappen. Vilka härliga minnen vi har tillsammans. Ibland blir det inte alltid som man planerat men minnerna kommer alltid finnas kvar.
Jag citerar lappen ord för ord:


* Vill du pressa ihop min dunjacka?
* Vill du formatera om min hårddisk?
* När du har tråkigt - panera fisken.
* Fruktsallad - För dej med beslutsångest.
* Känner du dej också lite hängig? Köp ett bananfodral.
* Vill du också få till det? Ta färjan till Ivö.
* Får jag byta låt på din mp3?
* Vill du tända min gasollåga?
* Sättlök - Den senaste trenden.
* När det blir trångt i balkonglådan, ta två gröna hinkar.
* Jag är din piraya.
* Vill du pingla i min rullstol?
* Din cykel har alltid tid för dej.
* Vill du vara med i min kemiska förening?
* Får jag låna din cykelpump?
* Vill du fastna i min dubbelhäftande tejp?


Det bästa är att det finns en mapp här på min dator som innehåller matchande bilder till alla dessa punkter. Jag ska bespara er från just dessa bilder och bjuder på en annan istället.








2 kommentarer

Sara

06 Oct 2009 19:21

Herre min skapare Susanne!!! Den där lappen har itne jag! :p Men nu vet jag vad som står på den. Vore trevligt med lite mer bilder också :p

Vilka tider det var!



Säg till ifall du tar dig upp till Småland under dina dagar som "mellan två jobb" :)

Kramar

Susanne

07 Oct 2009 14:48

Ja jisses Sara, vad höll vi på med liksom? =) Men kul hade vi, får se om det kommer några fler bilder nån dag.



Ja vem vet, jag kanske dyker upp. =)

Kram på dej!

Kommentera

Publiceras ej