Att återvända till brottsplatsen

2kommentarer

Vad jag gjorde förra veckan?

Sprang distansrunda från Borgen. Åt i matlag. Hade filmkväll. Tappade bort nyckelkortet. Hängde utanför OL-kontoret. Hängde inne på OL-kontoret. Handlade på Vilboken. Hade korridorsmöte. Led av sömnbrist. Träffade trevliga människor.

Ni fattar? Förra veckan var en trevlig vecka. Trots att jag kände mej som en pensionär. Eller kanske inte, men nästan. Jag undrade vilka dom flesta var. Dom undrade nog vem jag var. Men jag orkar inte bry mej för jag mår fortfarande så himla bra på det där stället. Jag hade ju faktiskt både Frida och "vi-som-inte-kan-räkna-till-3-kommittén" på plats. Så länge dom är där har jag intalat mej själv att det är helt okej att hälsa på. =)

För er som fortfarande inte har fattat så tog jag mitt pick och pack och begav mej västerut förra veckan, till Olofström och den älskade Borgen. Och ja, Olofström är världens håla men jag blir ändå glad i hela mej när bilen rullar förbi Lilla Holje. Nu beror inte det här på just Lilla Holje. Och inte på Brännaregården, Holjekroken eller Gamla Torg heller. Utan det beror på alla minnen som bara väller över mej, minnen från just världens håla.

Det får räcka med nostalgi för denna gången. Ett speciellt tack till Anna och Emma för logi.

Veckan kunde inte ha avslutats på bättre sätt för den delen heller. Middag pa Jämjö.  Ida var hemma och det uppskattas. Vi hade en trevlig kväll med mat, fika, skitsnack och så film såklart. Vi tittar alltid på filmer av väldigt hög kvalite och många är nog avundsjuka att dom inte får vara med och titta. Igår blev det Camp Rock. Behöver jag säga mer. =)


Ny vecka. Nya möjligheter. 
Gokväll!
 


Borgen vintern 04/05. Om det ändå blev en sån här vinter igen...

2 kommentarer

Johanna

29 Oct 2009 12:10

Såhär när slutet (av veckan) närmar sig - hur blev den?

Och när sticker du iväg på snöäventyren?

Kram!

Mika

30 Oct 2009 23:28

HAHAHAHA! jag ringde till Jämjö för någon vecka sen och frågade min chef om det var felskrift eller om det verkligen fanns ett ställe som hette så..!

Kommentera

Publiceras ej