Lördag 21 november

2kommentarer

Tralalala...
Dagarna rullar på. Snart är det dags att åka till Åre. YES! Ska nog börja ta tag i packandet snart.

Men nu är det helg och en trevlig sådan har jag på känn.
Tramsträning och årsfest med orienteringsklubben idag och imorgon blir det Winnerbäck-konsert. Fick ett litet smakprov på konserten igår när Markus och jag håller vår tradition vid liv. Jag lovar, jag ringer dej imorgon.

Igår lekte jag och mamma Äntligen Hemma. Väv skulle upp så med tapetklister i högsta hugg for vi omkring. Vilken fredagkväll lixom. =)  Men bra blev det. Martin Timell kan slänga sej i väggen.


Nu är det snart dags att åka.
Trevlig helg på er!

2 kommentarer

Kajsa

22 Nov 2009 00:59

Vilken rum blev fixat? =)

Susanne

22 Nov 2009 10:51

Det lilla rummet där uppe håller på att bli i ordning, sakta men säkert...

Kommentera

Publiceras ej