Packad och klar

0kommentarer

Sådär, då var det färdig-packat. Frågan är om det är någon mening att jag går och lägger mej över huvudtaget. Jag måste ändå palla mej upp strax efter kl 2 inatt. Fy sören så äckligt tidigt. Men det är nog värt det. Inatt bär det nämligen av till Tjeckien. Ett litet träningsläger med orientering-klubben. Det här ska bli kalasroligt. Träningar och en utflykt är planerad. Kommer hem på söndag natt igen.

Sträckte för övrigt till ryggen innan idag när jag skulle lyfta tvättkorgen. Så just nu är jag helt handikappad. Kan inte böja mej, kan inte vrida ryggen och kunde absolut inte springa upptäckte jag på dagens träning. Så det blev en kartpromenad idag. Det får bli lite Voltaren nu så hoppas jag att jag kan springa i Tjeckien.

Simma lungt!

Kommentera

Publiceras ej