Mossrace =)

1kommentarer

Om ni redan tycker att orienterare är helt dumma i huvudet så behöver ni inte bry er om detta inlägg.

Igår var det dags för klubbens årliga mossrace på ungdomsträningen. Tyvärr var jag inte med i år utan höll mej på behörigt avstånd och försökte ta lite bilder istället. Men oj vad det såg lockande ut. Jag vill bara slänga mej ut i gyttjan jag också och vara med. Jag får nog hålla mej till nästa år.

Här kommer lite bilder från sammandrabbningen. Ni ska vara väldigt glada att bilderna inte kan förmedla stanken som var där. Kärr luktar inte hallon direkt...


Kriget är i full gång



Närmare än så här vågade jag inte gå. Geggan flög till höger och vänster...



Rebecka är på g



Åh vad härligt att sjunka ner i den illaluktande mossen.



Kommer man inte upp själv så får kompisarna rycka in.



Nicke har gett upp för dagen



Och så ett dopp i lerhålet innan årets mossrace avslutades


1 kommentarer

Kristina

13 May 2009 07:34

Vilka härliga ungdomar klubben har - och vad roligt det ser ut! Nästan så att jag längtar hem ;)

Kommentera

Publiceras ej