Härlig helg

0kommentarer

Goddag mina vänner!

Vilken härlig helg det har varit. För det första så har det varit helt underbart väder. Nu är våren här vill jag lova. Med solen i ögonen och med jackan i väskan istället för på mej så kan jag knappt gå ut utan att ett stort leende dyker upp. Jag hoppas verkligen det här vädret kan få hålla i sej ett tag nu.
Igår var det dags för säsongspremiär för min del. Nån har ju fått för sej att jag inte är junior längre och med andra ord är man fast i 21-klassen i 15 år. Men jag ser det som en bra sak. Då har man ju 15 år på sej att försöka åstadkomma nåt vettigt i den klassen.
Rent resultatmässigt blev det väl ingen kanon helg men vet ni vad?  Det gör mej inte ett skvatt för jag har haft så himla roligt ändå. Bara att få komma ut med en karta igen var ju kalas. Och med det vädret som sagt...mmmmmmums. =)

Efter tävligen igår åkte jag till Olofström. Hemma bra men Borgen bäst som det brukar heta. =)  Det dyker alltid upp en speciell känsla i magen när jag kör in i den lilla hålan. Hålan som var mitt hem i 3 år. Har lite svårt att förstå att det snart har gått 2 år sedan jag (och resten av den västa årgången någonsin enligt Pillran) flyttade från Borgen. Och ändå är nog Borgen det ställe, förutom huset här hemma i byn förståss, där jag känner mej som mest hemma.
Det blev en lugn och trevlig kväll på Borgen. Där var inte överbefolkat direkt. Snackade lite skit med några av dom få tappra själarna där innan jag parkerade i Josses soffa. Bland Robinson, disk och ägg hade vi en trevlig kväll innan jag och 12 badankor somnade gott i Fridas lägenhet.

Nu har jag hittat hem till Nättraby igen och ska nog göra så lite som möjligt resten av kvällen.

Over and out.

Kommentera

Publiceras ej