AAAAAAJ!!

0kommentarer

Okej, det gjorde inte så ont. Men hur skulle jag kunna veta det? Jag har inte tagit en spruta sen mellanstadiet.  Sen är det ju då någon som har hittat på att man behöver det ena vaccinet efter det andra när man ska ut och resa. Mycket dum uppfinning. 
Vi kom dit. Ida fick sina sprutor utan problem. Jag bröt ihop. En timme, 2 bedövningsplåster och x antal tårar senare hade även jag överlevt detta. En i varje arm så det skulle bli jämnvikt som sköterskan sa. Tack lixom. Men jag ska ärligt erkänna att jag knappt kände dem. Och det är ju positivt med tanke på att vi måste dit en gång till innan vi åker och ta en spruta till....suck. Jag ska ladda mentalt till dess.
Jag kände mej dock lite stolt efter (tro mej, det kunde gått så mycket värre) och firade det hela med en promenad i Bastasjö och kladdkaka. =)



Cilla försökta muntra upp mej på jobbet inför sprutorna. Tyvärr hjälpte det föga när hon är minst lika rädd om jag. =) Trevlig dag på jobbet idag annars . Vi är inte så många där nu mån-tis och det blir det trevlig stämning av nån anledning.(inte för att det inte är det annars men ändå) Lite samtal då och då har ingen dött av.  =)

Godnatt!

Kommentera

Publiceras ej