Mickelbyn 41 drar till Cypern. Wiiiie =)

1kommentarer

Nu får Cypern se upp för här kommer Mickelbyn41. 2-9 maj tänker vi befinna oss där nere. Och jag får minsann fira min 20-årsdag där nere, 6 maj närmare bestämt. Ska inte bli helt fel det heller.
Så har det så himla bra här hemma i veckan. Det tänker vi har där nere...

image379
Här fastnade iaf 5/8 av Mickelbyn 41-gänget på en bild





För övrigt så är Per Forsberg helt galen. Trodde mina högtalare skulle gå sönder innan när jag satt och lyssnade på Sprint SM. Det finns ingen som kan babbla som han.

Over and out.







1 kommentarer

annika

10 May 2008 10:46

are you home yet ? Call me then, har en viktig thing att bjuda in dig to. samt allmänt skvaller ! ( : Hoppas du är lagombrun så jag inte behöver se ut som en eskimå brevid dig eller dränka mig i dove sunkissed lotion ! ( : ursäkta alla utropstecken, men det hade inte vart jag annars. samt, vad ska du ha på dig på studenten ? (jag vet att du hatar när jag ställer sånna frågor så..) ; )

Kommentera

Publiceras ej