Back on KBV

1kommentarer

Lite intryck från första veckan på jobbet...

* Det var skönt att komma tilbaka. Något att göra om dagarna och lite money money...det kan behövs.
* Alla jag har träffat eller pratat med har blivit förvånad över jag är tilbaka. Men så är det, så vänj er. =) 
* Karin dirigerar toalett-besöken och håller koll på vem som är på vilken. Praktiskt.
* Agresso är precis lika dumt och krångligt som jag förväntade mej. Fakturor och Agresso kommer bli min död i sommar...
* Sven har en fondvägg. Den består av kartonger. Han funderar på att måla dom i olika färger. Haha.
* Alla har bytt rum sen sist jag var där. Eller nästan alla. Så ingen vet var nån annan sitter. Det blir lite förvirrat ibland.
* Det har varit väldigt trevligt att träffa alla igen!

1 kommentarer

Mika

14 Jun 2008 22:20

Kommer du på torsdag?

Kommentera

Publiceras ej