Mamma Mia!

0kommentarer

Följande har hänt:

* I lördags var det fest hos Ida. Efter mycket om och men fick vi igång grillen. Det blev en mycket lyckad kväll med grillning, sånger, kladdkaka och kubb. Kvällen avslutades med utgång till pirren där vi svängde loss hela natten. =)

* Jag har varit på Skåneutflykt med mamma, Kajsa och Mia. Efter stopp på Eko-hallen och i Sjöbo så landade vi på Andrarums tävling i Brösarp. Där blev det giganternas kamp i Ö7. Ida vann denna kamp. =)   Hann även med att bli attackerad av Marcus och leta efter försvunna barn i skogen.

* Jag har fått parkerings-böter. Mer vuxenpoäng att lägga på hyllan. Sen är det ju alltid skoj och slippa betala dom.

* Jag blev sjuk. Fast nu verkar det tack och lov ha gått över igen. Sånna korta förkylningar är bra. Jag har inte tid med sånt här.

* Ida fyllde 20 igår och då gick vi på bio. MAMMA MIA!  Herregud vilken underbar film. Tror det är det bästa jag har sett. Jag och Ida bara satt och log (Ida grät också).  Underbar film med underbar musik.


Här är Ida. Bilen ville inte samarbeta på vår lilla bilresa till Lund. Tur vi är händiga.

Kommentera

Publiceras ej