Trött

0kommentarer

Igår var det en smula halvsegt på jobbet, huvudet hängde inte riktigt med. Jag ville gå och sova middag en stund, Ingrid lovade att komma och väcka mej. Men jag har ju fullt upp med att springa ifrån Jan så det blev inget av att, haha. =)

Idag var jag lite piggare och har fått en hel del gjort, bland annat följande:

* Tagit hand om en hel del fakturor
* Jagat stationschefer
* Kånkat på 2 tårtor över halva stan
* Fått två helt cp hostattacker som slutade med att jag fick gå ut utomhus och stå där och andas en stund
* Fikat helt själv
* Provlegat nya vb-soffan
* Ringt samtal där man bara blir kopplad till den ena efter den andra och ingen kan hjälpa mej
* Sett Ingrid tappa massa saker på golvet

Jag och Ingrid har en ny taktik, som Peter uttryckte det "Det ena slänger in en, den andra behandlar". Moahaha.

Ny är det godnatt och tillfriskning som gäller för jag vill börja träna.

Kommentera

Publiceras ej