Slappvecka

0kommentarer

Godmorgon på er. Istället för att äta lunch vid halv 12 äter jag nu frukost vid den tiden. Men det tycker jag att jag kan få göra den här veckan.
Igår kändes det en smula konstigt att inte gå till jobbet. MJen den där inbyggda väckarklockan man har väckte mej ändå vid halv 8.  Gjorde inte så himla mycket igår eftersom jag och Kajsa skulle iväg till Lars-Göran Folkesson. Han konstaterade att jag var mycket klenare i mitt vänsterben än i det högra. Och där var också förklaringen till att jag har ont i baksidan på vänster lår. Jaha, nu blir det till att träna vänsterbenet.
Efter det åkte jag in till stan och gjorde av med lite pengar, men mest sånt jag faktiskt behövde så det kändes rätt bra. Hem och matlagning med pappa i vårt väldigt vackra kök. Större delen av köket ligger i bitar på altanen och allt som ska vara i köket ligger i vardagsrummet. Det tar helt plötsligt mycket längre tid allt man ska göra i köket, det enda som är kvar där i stort sätt är kylen och spisen. Aja, det blir nog bra när det blir färdigt. Vilket jag hoppas att det är när jag kommer hem från Branäs. Så slipper jag lägga mej i det här köksbytet.
Veckan blir nog ganska lugn nu, lite träning, packa och bara ta det lungt. På söndag bär det sen av norrut. Dom ringde häromdagen förresten. Nu blir det halva tiden i uthyrningen och halva tiden i liften.

Nehe, nu har sotarn hoppat färdigt på taket så nu kan jag ta tag i dagens sysslor. Matshopping och byte av kläder bland annat.

Tjingeling så länge!

Kommentera

Publiceras ej