Packa, packa, packa...

2kommentarer

Just nu är jag lite arg på BLT. För just nu i skrivande stund så går en av dom bästa filmer genom tiderna på tv, nämligen Göta Kanal. En helt klockren flim om du frågar mej. Så läser man recensionen i BLT. Till och börja med har den fått 1 av 5 prickar i betyg. Skamligt. Efter det följer en recension där det bland annat står följande: En och en halv miljon svenskar har sett den på bio. Man undrar varför.
Det undrar man inte alls. Det är väl ganska solklart. Det man däremot skulle kunna undra är ju varför inte fler såg den.
Aja, nu ska jag sluta vara arg och gå och titta på den istället. Heja han med kanoten. =)

För övrigt har det packats hela kvällen. Tror jag har packat alldeles för mycket saker men men, hellre det än för lite. =) Och jag ska ju trots allt vara borta i 10 veckor, då får  man ha mycket packning. Så imorgon bitti bär det av. 3/4 av familen far till Branäs (om vi får in all min packning i bilen), ska bli mycket trevligt.

Har varit på träningdag med klubben idag också. Jobbigt, svettigt men mycket kul. Först kickboxning,sen mat och lite info. Dagen avslutades med ett styrkepass på F17. Var helt död efter det passet. Men jag och Teres kämpade på bra. =) Brottningen var ju en spännande övning.  Fick avsluta dagen med lite tester som jag hade missat oxå. Precis vad min mage ville efter det styrkepasset...

Adjö.

2 kommentarer

Sara

27 Jan 2008 20:06

Hoppas att du får de himla trevligt där uppe i norr! Även om jag inte fattar varför du vill åka dit där det är kallt och snö... :p Spana lugnt på alla snygga liftkillar!!!
Kramar

Anonym

07 Feb 2008 22:27

Sara >>
Jag spanar åt dej oxå, det lovar jag. =)

Kommentera

Publiceras ej