Jag ser det snöa...NOT!

0kommentarer

Liten uppdatering över den senaste tiden kommer här.

Helgen var en ganska lugn sådan. I fredags blev det såklart På Spåret. =)  Sen hade jag filmstund med mej själv, Walk the line blev det. Mycket bra film.
I lördags var det upp i ottan för spinning med klubben. Svettigt värre men kul. Synd bara att jag hamnade bakom Rolle, jag såg inte ett smack och det var lite svårt att cykla förbi honom. Efter det ett litet besök hos Petra i hennes nya lägenhet i Rödeby. Gaston höll i välkomandet. =)  På kvällen var jag och Ida på bio. Det gick ju bra förutom att några hade snott våra platser, ajabaja.  Åååååh, vilken underbar film det blev. =) Vi kollade på Enchanted. Så supergullig. Fast folk som sitter och kommenterar filmen i salongen klarar jag mej utan. Och vad vore bio i Karlskrona utan ett besök på skabb-frelsen först där man betalar endast i ören. =)

image288


Söndag och träning i Kallinge. Två slingor blev det, sen var jag trött.  Sen åkte jag hem och kollade på High School Musical. Ja ursäkta men jag tycker om den.  Sen knallade jag bort till lill Sandra. Eller knallade och knallade. Bil är bra ibland. =) Vi diskuterade mycket viktiga saker, kollade på Singing Bee där till och med vi hade platsat och så drack vi varm choklad. Vi hade även lyckats fastna på mycket vackra bilder sist vi var ute på Piraten. Hahaha. Och frågan är vem han är som jag har fastnat på bild med. Illa...

Måndag och sista veckan på jobbet tog sin början. Inga större nyheter denna dagen. Agresso är helt cp men som sagt, inga nyheter. Efter jobbet tog jag mej en sväng till Olofström. Tänkte att jag kanske skulle hämta hem mina skidor som nu hade tagit sej från Orsa till Olofström iaf, duktigt. =)  Där blev det god mat hos Frida, mycket trevliga återseenden. Veckans ord är helt klart Snuver. Hahaha. Sen var det såklart Idrottsgalan, en av årets höjdpunkter. Saknade Robert Gustavsson men annars var den kanon, Peter Settman är grym.
Körde sen hem och var hemma alldeles för sent för att orka gå till jobbet men det fick jag göra ändå. Där sysslade jag och Ingrid med bedrägeriverksamhet och så blev vi lite mer arga på Agresso.
Idag är det onsdag och nu slår vi snart ner Agresso. Vår bästa vän just nu är nödblanketten.  Nolte kom och hälsade på lite idag och han hade sin vackra portfölj med sej, haha. Han berättade även fina historier som ledde till den värsta skrattattacken på länge. Men vissa människor tror helt enkelt att dom är lite hälftigare än andra.
Fick en väldigt spännande start på jobbet idag. Kom dit, öppnade min mejlbox och har fått ett mejl från ett Hotell, det står:
Godmorgon Harry. Tack för din bokning.
Ööööh. För det första heter jag inte Harry och för det andra har jag inte bokat något. =)

Snart träning. Sunna idag, Vi får väl se hur det går. Är lite sleten efter 2km testet som jag blev utsatt för igår.

Over and out.

Kommentera

Publiceras ej