AJ!!

9kommentarer

Ja, det gör faktiskt väldigt ont att få en lift i huvudet, vilket hände förra veckan. Sen att det var mitt eget fel och jag får skylla mej själv är en helt annan sak. Fast om det händer nån mer gång kanske jag inte ska skrika AJ SOM FAN högt och tydligt så alla i liftkön hör, kanske inte låter jättebra. =)  En fin bula blev det, som tack och lov nästan är borta nu.
Förutom bulan är det bara trevligt här. Man får se mycket skoj när man står i liften. Förra veckan kom det en dansk (självklart) kille farande hur fort som helst och gjorde en fin krash en liten bit ifrån liften. Det är väl fullt normalt förutom att bägge hans pjäxor typ exploderade och det flög gula plastbitar överallt. Hahaha. Jag vet att man inte får skratta men det såg så himla kul ut. Pjäxorna gick verkligen i tusen bitar så killen fick hoppa omkring i innedelen på pjäxan tills en skoter kom och hämtade honom. Humor. =)  Och sen var det en som fick för sej att han skulle åka lift sittande på sin snowboard. Hans kompis intygade att det var nog bäst, annars skulle han aldrig komma upp. Nehe, vad skulle jag göra.?  Han satte sej som i en pulka och höll knappliften i händerna hela vägen upp. Skumt.
I fredags var jag ledig så det blev åkning hela dagen med Manal, Chrille och Sara ett tag. Det var helt okej även om det blåste orkan på toppen. Säsongens första vurpa blev avklarade då också. Men det är helt och hållet Manals fel. Hon fick för sej att vi skulle åka två på en knapplift och det gick ju bra ända tills vi nästan var uppe. Då välte vi. =)  Resten av dagen åkte vi var och en i liften. Dagen i backen avslutades med AfterSki där det var 100 grader varmt men ganska trevligt.  Hem och vända och sen iväg på förfest i Dalby med pizza och singstar bland annat.  Kvällen på Brants började med pippi i barnhörnan men där stängde dom tyvärr sen. Attans. =) 
Lördag och jobb hela dagen innan det var dags för utgång igen. Denna gången var nåt av det segaste jag varit med om. Ville bara åka hem och sova.  Och sova, det vill jag lova att jag gjorde när vi väl kom hem. Lite för länge. Vaknade fem minuter efter att jag skulle åkt till jobbet. Då får man lite halv panik kan jag lova när man bor 1 mil ifrån jobbet och inte har någon bil. Tack och lov hade inte Sanna och Jörgen åkt så jag kom till jobbet i tid iaf.
Nu är det jobb imorgon oxå och sen är jag ledig två dagar, sköööönt. Då ska jag sova och göra så lite som möjligt.

Adjöss och tack för fisken!!

9 kommentarer

ankan

25 Feb 2008 21:23

Nu kan du tycka till, om vilken header jag ska ha i framtiden, på min blogg.....
Gör det! :)

HELENASCITY

25 Feb 2008 21:27

ha en trevlig kväll

Anonym

25 Feb 2008 22:02

Kika gärna in på min blogg och lämna ett litet fotspår :)

Anna

25 Feb 2008 22:15

hej på dig !

är du inte medlem i gratisbio ännu? Isåfall tycker jag att du ska bli det nu. Gratisbio är en sajt som många andra kan tyckas. de säger man får gratisbio biljetter och gratis present kort på affärer så som kicks hm vero moda åhlens stadium och en massa mer. visst tänkte jag och blev medlem. men vet ni vad ? nu sitter jag med present kort för 700 kronor. det enda man behöver göra är att samla poäng genom att bli medlem på olika sidor, att värva en massa vänner och liknande. hur bra är inte de? detta är helt gratis och man får såna otroliga erbjudanden hela tiden. på hemsidan finns en massa recensioner så där kan du läsa om hur bra det är. även kort på en massa personer med sina checkar. så bli medlem du med :) det skadar aldrig och ge något en chans har jag nu förstått :) här är länken ; http://www.gratisbio.se/?RecruiterID=27211

Du får 75 välkomstpoäng om du använder länken ovan =)

Adele Siljemark

25 Feb 2008 22:38

Läs om mig, mitt liv och alla galna saker som händer runt omkring :)
Just nu tävling på G ;)

CAZZIS

25 Feb 2008 22:40

Haha, måste berätta att jag av misstag en gång hamlat i en pist backe ;/ Haha x'D Åkt skidor en gång och full färd ner för denna livsfarliga backe ;) Sen trillade jag såklart minst 70 ggr i liften framför nästan alla i skolan som var så duktiga jämfört med mig :D

Godnatt!

Sweet 16´s blogg

25 Feb 2008 22:41

Nu är de tävling nr två i min blogg, super enkelt att vara med. Och man vinner ett snyggt smycke som är handgjort från sturegallerian. Hoppas du är med :)

/ Sweet 16´s blogg

Martin (videobloggarn)

25 Feb 2008 23:54

ja kan no inte kännas så skönt att få en lift u huvet...

Juwligast

26 Feb 2008 00:08

Angående det där med pjäxorna, så tror jag nog att jag också hade garvat åt det ^^. trots att det kanske inte är alltför snällt, men det måste verkligen ha sett roligt ut.

Kommentera

Publiceras ej