Ibland räcker det...

0kommentarer

...med ett litet inslag på tv för att rädda en hel dag. Killen är grym. Kom igen nu. =) 
 


Det behövdes lite ljuspunkter i vardagen idag. För det första hade Ingrids dator halvt kapitulerat. För det andra tycker min mobil  om att stänga av sej helt plötsligt utan att batteriet är slut. Efter att den gjort det 5 gånger på en halvtimme blev jag förbannad och gav upp. Ring på min jobbtelefon om ni vill nåt, den är iaf fall igång. För det tredje så krånglade massa på min dator också. Det gick inte att skriva ut och ville jag titta på Agendan fick jag gå in till Gunnar. Tekniska klubben hos Ingrid och Susanne idag ja.
Så en OS stund i soffan inne hos vb satt fint. Nu blev det ju då ingen medalj för Stefan (Mats?) Holm men men. Vi hade himla trevligt ändå. Fikade, diskuterade antal byxor och Tomas hade fått spasm i armen.

Fick ett ryck sen och sprang hem från jobbet sen. Trodde jag skulle dö vid Bryggareberget, tur att jag inte hade en bit kvar då. HRM!  Och så cykel igår till och från jobbet. Ibland överträffar man sej själv... haha.

Over and out.

Kommentera

Publiceras ej