Det var ett segertåg...

2kommentarer

Oja, det var det. Vilken underbar kväll.

Jag följde förbredelserna hela dagen eftersom allt hände precis nedanför mitt fönster på jobbet. Vid lunch-tid var scenen färdigbyggd. På eftermiddagen hade dom spärrat av området och mitt jobb lyckades hamna innanför kravall-staketen. Perfekt. Jag kunde bara tatt ett rep och firat mej ner från mitt fönster så hade jag sluppit stå i kö och visa biljett. Nu gjorde jag det ändå. Det kändes bäst.
Sen var jag och Tim helt övertygade om att vi skulle få gå ut igen eftersom man tydligen fått det på alla andra ställen. Men nehe, det var specialregler i Karlskrona. Attans. Så vi fick överge Ida.

Förband 1. Cissi, Nour, Maud. Dom kan åka hem igen.
Förband 2. Emil Jensen. Bra
Förband 3. Markus Krunegård. Bra
Förband 4. Miss Li. Bättre.


LARS WINNERBÄCK!
Slår allt och lite till. Har sett han några gånger nu men den här konserten var helt klart bäst hittils. Det strålade om hela Lasse hela kvällen lång. Tror aldrig han har verkat så glad och lycklig. Då blir man glad själv. Tack för en underbar konsert. Hela Stumholmen gungade.
Bäst: Hugger i sten


2 kommentarer

Jesus

16 Aug 2008 21:29

Men tjenare, killen ser ut som Linus Bohman!

Suss

25 Aug 2008 17:23

Haha. Kan dock meddela att han sjunger lite bättre än Bohman.

Kommentera

Publiceras ej