080807

0kommentarer

Veckorna går sin lilla gång här hemma i byn... Jobbet går bara bra. Jag är Anette nästa vecka också eftersom hon har semester, sen är jag nog ekonomiassistent igen. 
Vi har finbesök från storstaden. Ulla-Lena och Uffe är och hälsar på. Idag var dom och mamma och vandrade lite i stan. Dom ringde när dom var utanför mitt fönster och tvingade mej att öppna. Så där stog jag på tredje våningen och gapade och skrek ner till dom. Dom andra på mitt jobb började fundera lite på vad jag höll på med. 

I tisdags var det sista programmet av Allsång på Skansen. Det får man ju inte missa. Mest eftersom Robert Gustavsson dyker upp i varje sista program. Det var inget undantag iår. Det blev en Tony Rickardsson i år, fast som deltagare i Lets Dance. Helt klockrent. Haha. Jag förstår verkligen varför han har fått utmärkelsen Sveriges roligaste man.
Och medans vi satt här i soffan och kollade så börjar Anne-Lie blanda sej i kändislivet allt mer. Först sitta på rad 10 mitt bland alla kändisar och sen åka bil med Arne Weise efteråt. Herregud. Haha...=) 

Snart läggdags. Jobbet kallar imorgon. Fredag betyder frallor på jobbet. Trevligt. =)

Adjö! 

Kommentera

Publiceras ej