Planering

0kommentarer

Hej!
Jag börjar undra vem det är som planerar mina förkylningar. Det måste vara någon som verkligen inte tycker om mej. Här har jag fått vara frisk länge men tre dagar innan sm, då dyker förkylningen upp som ett paket på posten. Tack. Men det börjar ju bli tradition i mitt liv att lägga förkylningar vid o-ringen och sm så varför bryta dessa traditioner. Känner mej tack och lov lite bättre idag. Ingefära och whiskey är huskurer som hjälper. =)  Och det är ju faktiskt 22 timmar till jag startar så jag hinner nog bli frisk. Hrm.
I eftermiddag bär det av. Den stora ROK-truppen bestående av mej och Chrille ska åka upp och sen ansluter även Frida. Imorgon är det kval och på söndag är det final. På finaler gör jag mej bäst som hejaklack, framför allt med en förlylning. Men det ska bli en mycket trevlig helg ändå.


image171

Kommentera

Publiceras ej