Regn

0kommentarer

Det är tur att det inte har regnat dom senaste dagarna tycker jag. Hrm. Förbannade skyfall. Igår regnade det konstant hela dagen, så deprimerande. Jag hade planerat att åka till havs-ol på kvällen men det såg inte så lockande ut. Tack och lov slutade det regna en timme innan jag åkte. Perfekt. Det var till och med så solen ko fram och lyste. På havs-ol blev det en öppen bana bland klippor och berghällar. Blött, halt, svårt men kul. =)  Kul att orientera igen, hade nästan glömt bort hur man gjorde.  Men jag tog mej runt, sakta och med många bommar. 
Efteråt blev det ett besök på Borgen, alltíd trevligt. Jag vågade träffa Jennifer, haha. Jag, Ida och Jifer tittade på mycket fina filmer. Hmm, smaken är som baken. Mes eller man. Välj själv. =)
Sen höll vi volvo-jobbarna vakna ett tag, moahaha. =)   Alla som känner mej vet om min relation mellen Borgen och sömnvanor. Just det, dom är inte för bra. Och bara jag hälsar på på Borgen så hamnar jag i träsket igen. Det blev sent igår...med andra ord den gamla vanliga Susanne är tillbaka. Var förvånansvärt pigg på jobbet idag ändå. Offrade mej ändå och drack kaffe, med mycket mjölk och socker går det. =)

Nu ikväll blir det Diggiloo i Brunnsparken med mamma och pappa. Där är det typ översvämning. Spännande. Stövlar och solstol ska med. Det räcker.

Hej så länge!

/Susanne

Kommentera

Publiceras ej