O-Ringen nästa...

0kommentarer

image86

Imorgon bär det av, hela familjen och en husvagn. Nästa anhalt Mjölby och O-Ringen. Ska bli riktigt trevligt. I år är tjockisklass det enda rätta. Jag, Tim, Markus och Svilling har därför en tjockisfajt. Fy helsike vad jag får springa nästa vecka...=)

Veckan har varit trevligt. Fransson-träning i onsdags. Gick över förväntan måste jag säg och igår blev det en liten runda hemma. På jobbet går det bara bra. Har inte överdrivet mycket och göra men arbetskamraterna är mycket trevliga iaf. Dom tyckte jag skulle ha gps på mej på O-Ringen så kunde dom ut och leta efter mej med deras flygplan sen. Tack va snällt. Annars förväntar dom sej inte så mycket av mej, bara jag vinner. Hrm. =)

Dagens kommentar på jobbet:  "Nej det är inte jag"
Det är inte alltid så lätt att veta vem man är....=)


Ni får ha det så bra här hemma allihopa. Hemma nästa lördag igen.

Tjingeling!

/Susanne

Kommentera

Publiceras ej