Internt

1kommentarer

- Men Susanne, det är ingen båt, det är ju en cd-skiva.  RIB står för Räddningsverkets Informationsbank.
- Hahaha.

- Jaha, nu har han köpt usb-minnen.
- Men jag trodde han hade pratat med dej.
- Det kanske han har. Du vet, mitt minne är ju inte det bästa.
- Nej du skulle nog behöva ett usb-minne du också.

- Är Rutan lagad nu?
- Men det var ju inte rutan som var sönder, det var dörren.
- HA     HA      HA.

Humorn har varit på hög nivå idag.  Ingrid håller mej sällskap från och med denna veckan. Tycker det går alldeles utmärkt. Igår knappade vi bensinfakturor för glatta livet och idag har vi knappat annat. Många har jag nu för tiden oxå. Susanne, Kristina, Anette och Lill-Gunn bland annat.
Imorse när jag kom till jobbet så låg följande saker på mitt skrivbord:
*En hög med KBV-sjalar.
*Två whiskeyglas.
*Ett kuvert fullt med leksakspengar. På kuvertet stog det "Att öva med".
Sammanfattningen av detta är att chefen hade storstädat sitt rum.

.

1 kommentarer

Louise

18 Dec 2007 22:09

Haha vissa kommentarer kan man komma ihåg hela livet sen. Och vilken lyx du har som har en chef som städar åt dig!
Ha de så bra!
Kram Louise

Kommentera

Publiceras ej