Veckan

0kommentarer

Har inte hänt så mycket av värde faktiskt. Jag är på jobbet om dagarna och där jobbar jag inte ihjäl mej direkt. Har nu gått igenom hela tjuvlyssnat.se så jag behöver en ny sida jag kan sitta och skratta åt. Några förslag?  Jag har inte vattnat några plastblommor denna veckan om någon undrade. Däremot blev det lite pinsamt igår när jag skulle ringa och beställa och dom frågade efter mitt telefonnummer. Ööööööööööööööööh?  Jag hade verkligen ingen aning om vad jag hade för nummer så jag fick ge dom receptionens. Pinsamt. =)  Efter det satte jag upp en lapp med mitt nummer. =)
Idag till fikan hade dom införskaffat sån där hemsk ost igen. Det luktar gammal rutten fotsvett i hela fikarummet. Örk. Jag mådde dåligt bara jag öppnade den.  =)  Och sen kommer alla andra in och utbrister " Ååååh va gott". Ursäkta? 

Det har blivit lite träning i veckan oxå. Fransson-träning såklart. Ingen kommer undan. =)  Jobbigt men kul. Sen har det blivit lite springande hemma och i Bastasjö med mamma och Petra och så lite cykling. Det är nästan så jag har överträffat mej själv den här veckan. =)

Imorgon blir det nog en sväng till Kristianstad med Kajsa där vi ska möta personen med en smula beslutsångest; Annika. =)  Vi får väl se om hon är där eller om hon är nån helt annanstans. 

Jo just det. Det är väldigt bra att vara på ett jobb där det finns en it-avdelning. För om ens dator är lite cp, vilket min var och fick för sej att den inte ville läsa dvd-skivor längre, så tar man sin dator och åker hem med den till it-folket. Så fixar dom det hela på 10 minuter. Tack Emil.  Så nu ska jag nog titta på en film på min dator som vill spela dvd igen. =)  

Hejsvej!

/Suss

Kommentera

Publiceras ej